Зошто жените најмногу губат коса токму во текот на есенските месеци?

 Во списанието „Дерматологија“  неодамна беше објавена студија , научниците во текот на шест години следеле повеќе од 800 здрави жени и откриле дека тие најмногу губат коса токму во текот на есенските месеци. Според резултатите од овие истражувањата, причина за оваа појава е всушност реакција на недостаток на светлина. Поточно, нашата коса е малку бујна во текот на летото и пролетта и расте побрзо, бидејќи светлината го активира хормонот за раст, но и телото исто така ја задржува косата за да го заштити скалпот од силното летно сонце.

Но, есенското опаѓање на косата обично трае помеѓу шест и осум недели, а експертите веруваат дека е нормално да се губат до 100. влакна на ден. Ако забележите дека косата ви паѓа во многу поголема количина и дека трае подолго од осум недели, консултирајте се со вашиот лекар за да откриете дали имате некој здравствен проблем.

Сепак, падот може да се забави барем делумно со грижа за косата однадвор, како и однатре. Консумирајте храна богата со железо и витамин Б кои ги негуваат вашата кожа и коса. Сливи, јаболка или агруми се добар избор, а вашата исхрана може да се состои од незаситени масни киселини, како маслиново масло или семки од сончоглед.

Но, не ја занемарувајте грижата за косата однадвор. Значи, околу еден час пред миењето, нанесете маска или масло на неа, што ќе и даде влага што и е потребна а користете и балсам за коса. Исто така, избегнувајте користење фен а во борбата против овој проблем би можела да помогне и редовната масажа на скалпот што ќе ја зајакне циркулацијата.

Се што треба да знаете за дезодорансите и антиперспирантите

Антиперспирантите и дезодорансите се користат да ја неутрализираат евентуалната непријатна миризба на пот, но и да го намалат потењето. Луѓето често погрешно ги едначат овие два различни производа.

Дезодорансите делуваат за отстранување на миризбите под пазувите, но не и против потењето и обично се базираат на алкохол. Кога се нанесува, создава неповолна средина за размножување на бактериите. Исто така, дезодорансите најчесто се парфимирани.

Активните состојки на антиперспирантите обично вклучуваат соединенија кои привремено ги блокираат порите. Блокирањето на порите ја намалува количината на пот што излегува низ вашата кожа.

Зошто се добри?

Постојат две главни причини за употреба на дезодоранс и антиперспирант: тие ја намалуваат влажноста на кожата и мирисот.

Потта е многу важна за нашето тело бидејќи е механизам што ни помага да се ослободиме од затопленоста. Пазувите имаат многу поголема густина на потните жлезди од другите делови на телото. Некои луѓе сакаат да го намалат потењето, бидејќи тоа може да остави траги на облеката. Честопати најголемиот проблем е непријатниот мирис, но самата пот нема силен мирис. Всушност, бактериите на кожата ја разградуваат потта и создаваат непријатна миризба. Влагата и топлината се идеални средини за бактерии.

Антиперспиранти и карцином на дојка

Соединенијата базирани на алуминиум во антиперспирантите спречуваат потта да излезе на површината на кожата со блокирање на потните жлезди. Постои општа загриженост дека кожата ги апсорбира овие алуминиумски соединенија и се често се поставува прашањето дали може да влијае на естрогенските рецептори на клетките на дојката.

Сепак, според Американското здружение за рак, не постои јасна врска помеѓу ракот на дојка и алуминиумските соединенија кај антиперспирантите, бидејќи испитувањата покажале дека пациентите со карцином на дојка немаат повеќе алуминиум од здравите луѓе во телото.

Биди храбра и погледни зад градникот!

Биди храбра и погледни зад градникот! Тоа е пораката на шесте дами од македонската јавна сцена: Александра Илиева, Тамара Ристовска, Катерина Шехтанска, Дани, Татјана Стојановска и Искра Канзурова, одлучија да ги мотивираат сите жени да се соочат со предизвикот на борбата против ракот на дојката.

Нивната порака, сублимирана во кампања „Погледни зад градникот“ е со превенција и информираност, жените да го надминат стравот од неубавите предизвици на животот. Запознавањето со опциите за превенција и лекување на ракот на дојката е единствената опција да најдат храброст за себе и да ги охрабрат најблиските, во случај на предизвиците од оваа болест.

Шесте дами кои ја прифатија кампањата на познат хрватски бренд за долна облека, сакаат да покажат дека секоја жена може да пронајде храброст во себе, да се погледне зад градникот, но и да им даде поддршка на оние кои веќе се соочуваат со болеста која опфаќа околу 10% од женската популација во светот.

Видео:Како да изгубите 5 до 10 килограми за три недели?

Славниот доктор  Мајкл Мозли на иновативен и револуционерен начин открива план за исхрана кој ќе ви помогне да изгубите 5 до 10 килограми за три недели. Со оваа диета покрај тоа  што брзо ќе изгубите тежина, никогаш нема да се чувствувате гладни.

Оваа диета е наречена брзо-800 стана вистински хит. За време на оваа диета, треба да јадете 800 калории секој ден, но исто така е многу важно да се има предвид видот на храната што ја јадете.

Лекарот вели: „Држете се до планот и за три недели ќе забележите драстична разлика. Покрај ограничувањето на калориите, треба да следите уште неколку правила. Каков вид на храна ќе ја изберете е исклучително важно “.

Исхраната или планот за исхрана препорачан од д-р Мозли, изгледа вака:

Течност

Дали знаете дека многумина од нас се во постојана состојба на дехидрираност, потполно несвесни за здравствените ризици што ги носи? Ако не внесете доволно вода во вашето тело, ќе станете побавни, летаргични и гладот ​​ќе се појавува почесто.

Доволно внесување на течности ќе помогне да се задржи подолго чувството на ситост.

Масти

Досега ни беше кажано дека ако сакаме да изгубиме тежина, треба да се држиме настрана од маснотиите, а како одговор на тоа, прехранбената индустрија нуди низа диетална храна. Сепак, стапката на дебелина продолжува да расте. Факт е дека добрите масти не се непријател на диетата.

Богатите моно-масти го потиснува апетитот, забавувајќи ја брзината со која се празни желудникот. За подолго да се чувствувате сито, изберете маслиново масло, ореви, мрсна риба и, во умерени количини, млечни производи.

Влакна

Цревата ќе работат одлично ако внесете доволно влакна. Покрај тоа што помагаат да се задржат цревата да работат, тие влијаат и за подобро расположение. Покрај тоа, влакната ослободуваат хемикалија наречена “PII” што го намалува апетитот. За да не бидете гладни, оброците нека ви изобилуваат со свеж зеленчук, интегрални житарки и мешунки.

Популарно